23.04.2008

Yoğurtlu Etimek Salatası

Bu aralar pek mutfağa girmediğim için yeni bir şeyler deneyemedim. Bu kadar ayrılık yeter diyerek bugün kafadan uydurduğum etimekli salatamı eklemek istedim :) Tadı çok güzel olmuştu bence. Etimekleri kırarak kullandım ve bekletmeden yedim. Bekleyince yumuşuyor ve hamur gibi oluyorlar ben de o zaman sevmiyorum. Etimeklerin kıtır kalmasını istiyorsanız hemen tüketmeniz gerekiyor. Malzemelerin miktarını tamamen göz kararı olduğu için ölçü veremiyorum. Zaten çok pratik olduğundan ölçüye de pek gerek yok.

Malzemeler:

Etimek
Yoğurt ve süzme yoğurt karışımı
Zeytinyağ
Tuz
Pul biber
Karabiber
Nane
Salatalık turşusu
Konserve mısır

Yapılışı:

Bir kapta yoğurt, biraz zeytinyağ ve baharatları karıştırın. Etimekleri kırın ve bir tabağa dizin. Üzerine yoğurdu yayın. En üste de mısır ve salatalık turşusunu ekleyin. Bekletmeden yenilmesini tavsiye ederim.

Afiyet olsun!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım Byezam, ne güzel uydurma bir tarif bu böyle..

hem hafif hem lezizdir..

Zaten takur tukur etimek yemeyi pek severim :)

ellerine sağlık hayatım.

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

EZGi :)) dedi ki...

etimekli salatalara bayılıyorum bende farklı bir tarzda yapıyorum enfes olmuş canım ellerine saglık kocaman sevgiler

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Beyza'cığımmm,

Etimekli lezzetleri pek severim, senin bu tarifin de çok güzel görünüyor...

Ellerine sağlık canım,

sımsıcak sevgiler...