21.09.2008

Şeker Hamuru Denemesi :)


En sonunda ben de denedim. Meşhur şeker hamuru nasıl birşey diye merak edip duruyordum. Merakımı giderdim... Herşeyden önce bu iş için çoookk sabırlı olmak sonra da kabiliyet gerekliymiş :) Bunların ikisinin de bende bulunduğunu söyleyemem :) Şeker hamurunun tadı tahminimden daha iyiymiş. Ben sevgili Ayşe'nin Marshmallowlu Şeker Hamuru tarifini uyguladım. Oldukça basit oldu. Ayrıca bir de marzipan hamuru (mavi kısımlar marzipan hamuruyla) denedim. O da kolay bir hamur oldu. Marzipan hamurunun tadını da beğendim. Ama figür yapmaya gelince kalakaldım. Saatler süren uğraşlar sonunda ancak 4 tane muffin süsleyebildim. Onlar da bu kadar oldular işte :)

10 yorum:

SARI PAPATYALAR dedi ki...

mrb tarifin çok başarılı olmuş tebrikler sevgiyle kal

çınarkurabiye dedi ki...

Bence gayet başarılı olmuş :))
ellerine sağlık..Bende denemek isteyip,cesaret edemeyenlerdenim :(
bu yüzden kutlarım seni arkadaşım.
Ayrıca şeker hamuru tadını pek sevmiyorum denemememin bir nedenide bu galiba..
Bende beklerim..

sevgiler
gözde

sarımutfak-hande dedi ki...

bir ben kaldım galiba denemeyen
nefis olmuşlar ellerine sağlık ilk denemen süper cnm

Serpil dedi ki...

Çok başarılı olmuşlar ilk deneme için sevgiler...

Beyza dedi ki...

Sevgili saripapatyalar,
begenmene sevindim. Tesekkürler.

Gözdecim,
ben de cesaretlenip denedim iste. Aslinda zevkli bir is ama cok fazla vakit aliyor. Bunun arkasi gelecek mi ben de merak ediyorum :)

Sevgili sarimutfak,
sen de en kisa zamanda dene bence :) Tesekkür ederim.

Serpilcim, bu ilk ve son denemem olabilir :) Tesekkürler..

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Beyza'cığım,
Ellerine sağlık canım.
Gayet güzel olmuş şeker hamurunda marzipanında.

Hangisinin tadını daha çok beğendin. Şeker hamurunun tadını biliyorum ama marzipanı hiç tatmadım. Sanırım marzipan bademle yapıldığı için daha lezzetlidir, yanılıyor muyum?

Tekrar ellerine sağlık der güzel bir hafta dilerim.

Beyza dedi ki...

Isilcim,
tesekkür ederim. Ben badem sevdigim icin marzipanli olani daha cok begendim. Seker hamurunun öyle özel bir tadi yok bildigin gibi. Hafif badem tadi almak benim hosuma gitti.
Sevgiler

pelince dedi ki...

Beyza uzun zaman oldu görüşmeyeli,nasılsın ??

Bence ilk denemene rağmen hem kıvamı çok iyi tutturmuşsun,hemde figürleri gayet güzel yapmışsın..Kendine haksızlık etme,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Beyza dedi ki...

Pelincim, iyiyim tesekkür ederim. Ise basladigimdan beri blogu ve ziyaretlerimi ihmal ettim biliyorum. Bundan sonra daha iyi olacak insallah :)
Seker hamurumu begenmene sevindim. Az da olsa bir isik var diyorsun yani :) Tesekkür ederim canim.

Sevgiler

bahar dedi ki...

oooo ilk deneme böyleyse sonrası nasıl olur bilmem.asıl şeker hamuru konusunda hiçbir şey bilmeyen benim ve denemek istiyorum. sonuç büyük ihtimal hüsran olacak:(