1.04.2009

Ben geldim :)

Nihayet brownie tarifimi ekleyebildim! Son günlerim biraz yoğun geçiyor. Sınavlar, iş, ev derken sitemi çok ihmal ettim. Ama artık baharla birlikte benim de keyfim yerine geliyor :)

Neredeyse son bir haftadır sitem kapalıydı. Arayıp sorunun ne olduğunu sorunca oldukça şaşırdım. Okuyucu trafiğinden dolayı kapasitem dolmuş! Kapasitem az da değil aslında. Böyle bir sebep beni çok şaşırttı ve tabii çok da sevindirdi :) Ayrıca fotoğrafların boyutlarını küçültmem de önerildi. Bu da etkiliyormuş tabii. Zaman bulup elden geçirmem gerekiyor bir ara. Ama önce yeni bir bilgisayar almam şart! Benimki artık gerçekten can çekişiyor. 6 senelik emektar laptopum benim, kızmıyorum artık ona. Napalım kapasitesi bu kadar yazık ona diyorum :) Geçenlerde gözüm döndü ve kendisini ciddi ciddi yumrukladım ama o gün bugündür kendisine pek bir acıyorum, sinirlenmiyorum artık. Napsın bu kadar yapabiliyor gariban. Yeni kardeş alıcam ona çok yakında :)

Bugün çok güneşli ve güzel bir gün. Ben de bir fincan kahvemi yanıma alıp puzzleımı yapmaya devam edeyim. Bu yaptığım ilk puzzle, 1000 parçalık ve Venedik'ten bir manzara seçtim. İlk başlarda gözüm çok korkmuştu ama şimdi 1/3 i bitti sayılır. Bitince çok güzel olacak :)

1 yorum:

IŞILCA TATLAR dedi ki...