14.10.2008

Visulog Görsel DNA Testi

Ben de nihayet sobelendim. Meğer için için özenirmişim sobelenmeye de haberim yokmuş :) Sevgili Aslı beni sobelemiş. Teşekkür ederim Aslıcım. Çok eğlendim bu testi yaparken. Sonuçları okurken de gülmekten kendimi alamadım...Şöyle ki...

Ruh hali: ''Sofistike''


Evet tam bir yemek aşığım kesinlikle doğru. Uçsuz bucaksız tabiat manzaralarını çok severim, kendimi yeniden doğmuş gibi hissederim, çok dinlenirim. Doğayı çok severim. Evet doğada dolaşmayı müze dolaşmaya kesinlikle tercih ederim :)

Eğlence: ''Firari''

Evet benim için tatil dinlenmek, sevdiklerimle vakit geçirmek demek. Arada sırada yalnız vakit geçirmeyi de severim. Güneş ve hayatın yavaş akması da tam bana göre :) Ayy bu da tuttu işte. Sanırım bu seneki tatilimizi neden sevdiğimi daha iyi anladım. (En kısa zamanda da gezimizi anlatacağım sizlere)

Alışkanlıklar: ''Alışkanlık yaratığı''

İşte en çok güldüğüm bölüm. Eşim de okuyunca ''Evet işte tam sen'' dedi :) Eveett asla yeteri kadar dinlenemiyorum, doğru. Ama sorun bir neden diye. Çünkü asla erken yatmayı beceremiyorum, hep oyanalanacak birşeyler buluyorum ve saati gecenin bir yarısı yapıyorum. Eee tabi o kadar geç yatınca da sabahları sürünerek yataktan kalkmak zorunda kalıyorum. Sonuçta da iyi dinlenememiş oluyorum tabii :)

Eveett gelelim diğer (kötü) alışkanlıklarıma... Ya çok meşgulüm (genelde bilgisayar başında), ya çok miskin (TV karşısında koltukta), belki de biraz tembel (valla bu havalar yaptı beni böyle). Her durumda da uyuklamak en iyi arkadaşım, bazen de en kötü düşmanım. (Evet bazen uzun uzun uyurum sonra da neden bu kadar uyudum diye sinir olurum kendime) Boğa burcuyum napalım :)

Kafeinsiz yapamam bu da doğru. Sabah uyanmak için mutlaka kahve içmem gerekir yoksa suratım beş karış gezerim ortalıkta...Güzel bir kahve içtikten sonra da çok rahatlarım kendime gelirim...

Bu bölümde böylece özeleştirimi de yapmış oldum. Sanırım gerçekten de en kötü diyebileceğim huylarım bunlar. Hepsi de bir arada bu kadar mı çıkar yani. Kendime yine sinir oldum şimdi ben ama ümidimi yitirmedim, değişirim belki bir gün :)

Aşk: ''Aşk böceği''

Aile benim için çok önemli ve kutsaldır. Ev ortamını da çok severim. Koltukta oturup, mısır patlağımızı yiyerek film izlemekten daha güzel ne olabilir? Bu da tutmuş işte :)

Sonuçlar böyle... Bu test beni çok eğlendirdi. Eğer sobelenmedilerse ben de sevgili Tijen, Aysel ve Özlem'i sobeliyorum.

4 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Beyza'cım katıldığın için teşekkür ederim, keyifle okudum cevaplarını.. İsabetli olmaları da çok hoş :)

Adsız dedi ki...

Tebrik ediyorum sizi.
Bir aile annesinin cevabı bunlar!
Bazı sobe cevaplayıcıları çok
kışkırtıcı ve seviysiz cevaplıyor.

Sevgiler, İzmirden
Nuran Dağlıca

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canımmm en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım... Senin cevaplarda çok güzel... Sevgiler...

Beyza dedi ki...

Aslıcım,
sobe için ben teşekkür ederim. Çok eğlendim yaparken.

Nuran Hanım,
güzel yorumunuz için teşekkürler.

Ayselcim,
teşekkürler canım. Umarım sen de yaparken eğlenirsin.