17.12.2008

Frankfurt Noel Pazarı



Bu yıl Frankfurt noel pazarının keyfini iyi çıkardım. Bunda havanın soğuk olması ve harika vişne şarabı satan standı keşfetmemin etkisi büyük oldu :) Geçen hafta fotoğraf makinamı da yanıma alıp çıktım ve birkaç fotoğraf çektim.  O kadar kalabalıktı ki insanların arasından geçmek için şekilden şekile girmek gerekiyordu. Kalabalığın boyutu karartı şeklinde görülüyor fotoğrafta. 



Belediye binasının ve diğer eski binaların olduğu meydanda kurulu noel pazarı. Kocaman bir de çam ağacı var.


 





Ve harika bir atlı karınca. Büyükler de binebiliyor ve dün akşam arkadaşlarımı kandırarak ben de bindim :) Fotoğrafın renkleriyle oynadım biraz, hoşuma gitti bu hali.



Bu da eski opera binası. Önüne buz pisti kuruldu. Eğer bir yerlerimi kırmaktan korkmasam ben de denerdim ama korkuyorum maalesef :)


 Cuma günü Türkiye yolcusuyuz.  İki haftalık tatilde sayfamla ilgilenemem sanırım. Dünyanın en yakışıklı erkeği beni bekliyor çünkü. Erencim 7 aylık oldu, çok tonton, çok şeker, tam sevmelik şahane birşey :) Halalığın keyfini çıkaracağım biraz...


Şimdiden herkese huzurlu ve mutlu seneler diliyorum.