20.01.2009

Tatil bitti!






Taptaze bir gözleme, sıcacık bir çay ve güzel sohbetli bir ortamdan daha güzel ne olabilir?

Tatilimizin Bursa bölümünde bir pazar günü Cumalıkızık köyü'nü ziyaret ettik. Hava çok soğuk ve yağışlı olduğundan çok da oyalanmadan kendimizi evlerden birine attık. Gözlemelerimizi yiyip, çaylarımızı içip sobayla ısınan odanın keyfini çıkardık. Cumalıkızık köyüne bir de yazın gidip bahçede köy kahvaltısı keyfi yapmak lazım...

Bu aralar bitirme sınavlarıma çalışmak için evdeyim. İşten izin aldım evde çalışayım diye. Artık bu 3. diplomamı da alınca üniversite hayatıma bir son vermeyi düşünüyorum! Hesapladım da tam 11 senedir öğrenciyim ben! Yeter diyorum kendime :) Artık adam gibi bir iş bulup çalışmanın zamanı geldi de geçiyor bile... Peki neden şimdiye kadar çalışmadım daha doğrusu çalışamadım? Buralarda yaşamak göründüğü kadar da kolay olmuyor bazen. Derler ya başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmez. İşte aynen bu durumu yaşadım ben. Nedense iş konusunda hep yanlış insanlar, yanlış mekanlar beni buldu ya da ben onları buldum. Ama içimde bir yerlerde hala ümidim var, biliyorum benim de yüzüm bir gün gülecek :)

Bu şarkı ne zaman ümitsizliğe kapılsam imdadıma yetişen bir şarkı...İlaç gibi geliyor bana.

Sezen Aksu - Yüzünü Dökme Küçük Kız

Bugün bir de Deniz Seki' nin Sahici şarkısına taktım. 50 kere dinledim herhalde. Çok güzel söylemiş. Albümün diğer parçalarını da beğendim. İlk fırsatta albümünü almak için Türk Kitabevinin yolunu tutacağım.

Bir de Türkiye'deyken Issız Adam' a gidemediğim için çok üzülüyorum. Ne yapıp edip gitmeliydim ama olmadı ne yazık ki.  Film buraya gelir mi bilmiyorum ama DVDsini dört gözle bekliyorum. Türkiye'den bir sürü DVD aldık haftasonları sırasıyla izliyoruz. Ademin Trenleri'ni izlemeye başladığımda pek de bir beklentim yoktu açıkcası (itiraf ediyorum Cem Özer fanatiği değilim). Ama gerçekten de güzel bir filmmiş. Özellikte son sahnede Cem Özer ve Nurgül Yeşilçay'ın oyunculukları beni çok etkiledi. O... çocukları'nı da geçen hafta izledik. Onu da beğendik. Tavsiye olunur :) Aaa bu arada değinmeden geçemeyeceğim Türkiye'deyken Osmanlı Cumhuriyeti' ne gitmek gibi bir hata yaptık. Tek başıma olsam kesinlikle seçip gideceğim bir film de değildi zaten. Tahminlerim tabii ki doğru çıktı. Nasıl kötü bir filmdi o?

Önümüzdeki günlerde daha sık evde olacağım için ve tabii ki ders çalışmaktan sıkılacağım ve kendimi mutfağa atacağım için tahmin ediyorum ki birkaç yeni tarif deneyip siteye ekleyebilirim. Farkındayım son zamanlarda iyice ihmal ettim siteyi. En kısa zamanda arayı kapatacağım inşallah :)